驚嚇的一天

當ktml在診室裡看X RAY片,我覺得那兩分鐘好像過了很久.當然,我那時已經進入了發呆的狀態.

那漫長的兩分鐘完結後,房門打開,看見ktml和醫生在說話.然後他笑笑說,我們可以走了~

唉~又過了一關,此驚嚇度屬今年度最恐怖事件,希望不會有第二次.

他朋友還嚇我: ”上次他就是這樣的去了醫院….”
“…有什麼事就打給我們”如果他只是說後面這一句話,我想我不會那麼驚嚇.

求神保佑! 不要破壞我這兩年辛苦維持的超級任務,也不要在我快完成任務時發生意外.

還有,你自己要增肥一下,為什麼你瘦到肚有皺紋,而我是肥到肚有皺紋…

ktml is ok for his lung at the moment. Yesterday he just went to a medical centre to see a doctor. He will go to consult his doctor tomorrow. Actually he should be able to help himself getting fat but he didn’t. I can just make sure he has a meal everyday. Don’t hope anything happened to break my “Super Mission” in Australia.

No comments: