Myer's bag Myer 環保袋 (Australia)

The really good things I got today is Myer's handbags. When I saw them, I said"WAAAaa..~" Not Only me but the other people were interested those bags. The girl on the small bag was very Cute~I love her. I didn't like the Coles and Woolworths supermarket's bags. They looked like..old fashion~(sorry to say that) Actually I didn't like that green. Just try to use them. If they are good, I will buy more~
今天去逛Myer(澳洲百貨公司),赫然發現 了他們出黑色的環保購物袋.我當然第一時間的 上前觀察,然後分別買了一大一小.好奇的不止是我,還有其他來逛街的顧客.我一直在尋找黑色的環保購物袋.基本上我想說的是我不喜歡超巿那種鮮綠色的購物 袋.當然我承認超巿的購物袋完全符合放入超巿的產品,但那種鮮綠色好像要別人知道你要去菜巿場買菜一樣.今天找到這種黑色的購物袋使我很高興,先用一陣 子,好的話再買回家用吧~(小的那個我很喜歡它有一面是粉紅色和有個可愛小姑娘在上面~

No comments: